Мемлекеттік қызметтер туралы есеп 2021.
1. Жалпы ережелер
1) көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер: «Ақмола облысы білім басқармасының Егіндікөл ауданындағы білім бөлімінің Ұзынкөл ауылындағы орта мектебі» КММ. Заңды мекенжайы – Ұзынкөл ауылы, Школьная көшесі, 28.
2) Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы мәліметтер:
ҚМУ-де «Ұзынкөл ауылындағы жалпы білім беретін мектеп, 6 мемлекеттік қызмет көрсету.
2021 жылы мектеп 15 қызмет көрсетті;
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін – 2 қызмет;
көрсетілетін қызметтің 6 электрондық нұсқасында мемлекеттік қызмет көрсетілген;
қағаз нұсқада мемлекеттік қызмет көрсетілді -7 қызмет.
Білім саласындағы барлық мемлекеттік қызметтер тегін көрсетіледі.
2020 жылы мектеп 18 қызмет түрін көрсетті
«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін – 3 қызмет;
электрондық нұсқада көрсетілетін мемлекеттік қызмет 3 қызмет;
қағаз түрінде көрсетілген мемлекеттік қызметтер -12 қызмет.
3) Көп сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат: Білім беру саласындағы ең көп сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер:
«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау»;
«Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау»;
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлеріне және оларға теңестірілген тұлғаларға біліктілік санаттарын беру (растау) үшін аттестаттау үшін құжаттарды қабылдау «
2. Қызметті алушылармен жұмыс:
1) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.
Көрсетілетін қызметті алушыларға қажетті барлық ақпарат http://uzynkol-egin-akm.edu ресми интернет-ресурсында орналастырылған. мектептердің «Мемлекеттік қызметтер» бөлімінде мемлекеттік қызметтерді көрсету стандарттары мен ережелері бар. Ақпараттық стендтерде мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары мен ережелері де орналастырылған. Өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштары бар.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді және нормативтік құқықтық актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат.
Қазіргі уақытта ашық нормативтік құқықтық актілердің интернет-порталында заңға тәуелді актілердің жобаларын қоғамдық талқылау жүргізілуде. Мектептің нормативтік құқықтық актілері әзірленбеген.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және т.б.).
2021 жылы мектеп әлеуметтік желілерде 5 жарияланым жариялады, 2 дөңгелек үстел өткізілді. Ай сайын көрсетілетін қызметті берушілердің интернет-ресурстары арқылы халықты мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібі туралы ақпараттандыру жұмыстары жүргізілуде.
3. Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар.
1) Мемлекеттік қызмет көрсету процестерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.
Сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін азайту және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында мектеп Akmola.kz бірыңғай ақпараттық жүйесінде жұмыс істейді. Жүйе 2 автоматтандырылған мемлекеттік қызметті жүзеге асырады.
Сондай-ақ, 2020 жылдан бастап мектепте Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің, ҚР БҒМ ММ АЖО жүйесі жұмыс істейді, онда 5 мемлекеттік қызмет көрсетіледі.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған шаралар.
Мектепте мемлекеттік қызметтерді қажетті компьютерлік техникамен қамтамасыз етілген 3-тен астам қызметкер көрсетеді, 2020 жылы 1 қызметкер мемлекеттік қызмет көрсету саласында біліктілігін арттыру курстарынан өтті.
4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау.
1) көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымдары туралы мәліметтер.
2021 жылы мемлекеттік қызмет көрсету бойынша шағымдар түскен жоқ.
2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген ішкі бақылау нәтижелері.
Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы заңнамасының сақталуы мәселесі бойынша бекітілген бақылау іс-шаралар жоспарына сәйкес мектепте бақылау шаралары жүргізілді. Бірқатар ұйымдарда бақылау іс-шараларын жүргізу кезінде мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзу және негізсіз бас тарту фактілері болмағаны атап өтілді.
3) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген қоғамдық мониторинг нәтижелері.
Қоғамдық мониторинг нәтижелері бойынша 2021 жылы мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасы бойынша мемлекеттік қызметтерді көрсету мерзімдерін бұзу фактілері анықталған жоқ. Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы бұзушылықтардың алдын алу шаралары жүргізілуде.
5. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру және одан әрі тиімділік перспективалары.
Көрсетілетін қызметті алушылардың қанағаттануын арттыру және мемлекеттік қызмет көрсету сапасын арттыру мақсатында 2022 жылға арналған Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуын бақылау іс-шараларының жоспары бекітілді.
2022 жылы мектеп жеке және заңды тұлғаларды қолжетімді және сапалы мемлекеттік қызметтермен қамтамасыз ету жұмысын жалғастырады.